Toshkent tibbiyot akademiyasining umumiy amaliyot vrachini qayta tayyorlash va malakasini oshirish kafedrasi katta o‘qituvchisi G‘ulomova Shaxzoda Saypiddinovna
Ma’lumoti:
1985-1991 y. – Birinchi Toshkent davlat tibbiyot instituti talabasi.
1991-1992 y. – Toshtekstilkombinat Tibbiy sanitariya qismining terapiya bo‘limida internatura.
1997-1999 y. – Birinchi Toshkent davlat tibbiyot instituti ichki kasalliklar propedevtika kafedrasida klinik ordinatura, mutaxassislik “revmatologiya”.
Mehnat faoliyati:
1992-1993 y. – Toshtekstilkombinat Tibbiy sanitariya qismining funksional diagnostika vrachi
1993-1997 y. – Toshtekstilkombinat Tibbiy sanitariya qismining kardiologiya bo‘limida vrach- kardiolog
2000-2002 y. – Birinchi Toshkent davlat tibbiyot instituti qoshidagi shaxar vrachlik punktida oilaviy shifokor
2002-2014 y. – Toshkent tibbiyot akademiyasi tibbiy-pedagogika fakultetining umumiy amaliyot vrachini tayyorlash va endokrinologiya kafedrasining katta o‘qituvchisi
2014-2015 y. – Toshkent tibbiyot akademiyasi tibbiy-pedagogika fakultetining umumiy amaliyot vrachini tayyorlash va 2-sonli umumiy amaliyot vrachini qayta tayyorlash va malakasini oshirish o’quv kursi kafedrasining katta o‘qituvchisi
2015 y. – h.v. – Toshkent tibbiyot akademiyasi umumiy amaliyot vrachini tayyorlash va malakasini oshirish fakultetining umumiy amaliyot vrachini qayta tayyorlash va malakasini oshirish kafedrasi katta o‘qituvchisi.
Ilmiy faoliyati:
29.11.2017 y. doktorlik (PhD) dissertatsiya mavzusi tasdiqlandi: “Sog‘liqni saqlashning birlamchi tizimida gipertoniya kasalligini davolash va profilaktikasini samaradorligini oshirish” mutaxassislik 14.00.05 – ichki kasalliklar.
Amaliy faoliyatni asosiy yo’nalishlari: umumiy amaliyot; sog‘liqni saqlash birlamchi tizimidagi muammolar va ularni yechim yo’llari.
Arterial gipertenziyani davolash, oldini olish va klinik tekshirish samaradorligini oshirish; surunkali yuqumli bo’lmagan kasalliklarga chalingan bemorlar uchun maktablar tashkil etish.
Ilmiy faoliyatni asosiy yo’nalishlari: gipertoniya kasalligini davolash, profilaktika va dispanserizatsiyasini samaradorligini oshirish; surunkali noinfeksion kasalliklari bilan xastalangan bemorlar uchun maktablar tashkil qilish.
Oxirgi 5 yil davomida chop etilgan ilmiy ishlar
Maqola va tezislar:
- Обучение в модуле сельского врачебного пункта как обеспечение высокой мотивации студентов и преподавателей к активной деятельности. Сборник пленарного заседания ТМА , 2013 г.
- Систематизированные этапы обучения практическим навыкам как следствие высокой эффективности медицинского образования. Вестник Ташкентской медицинской академии, № 1, 2013 г., с. 3-6.
- Структурированная оценка клинического мышления студентов всех факультетов медицинских вузов у постели больного и на приеме у семейного врача. Вестник Ташкентской медицинской академии, № 1, 2014 г., с. 3-6.
- Эффективная профилактика артериальной гипертонии путем организации «школы гипертоников» на уровне первичного звена здравоохранения. Вестник медицинского центра управления делами президента Республики Казахстан; № 3 (56), 2014 г., с. 14-26.
- Повышение образовательного уровня пациентов в профилактике артериальной гипертонии. Вестник медицинского центра управления делами президента Республики Казахстан; № 4 (57), 2014 г., с. 16-20.
- Перспективы внедрения дистанционных технологий обучения в медицинских вузах. Министерство высшего и среднего специального образования РУз; “Таълим, фан ва инноватсия” маънавий-маърифий, илмий-услубий журнал № 2; 2015 г., с. 62-66.
- Стандарты контроля качества обучения практическим умениям и навыкам в Европейских вузах. Вестник Ташкентской медицинской академии, № 1, 2016 г.
- Совершенствование 20-ти этапной модели OSCE , применяемой в итоговой государственной аттестации согласно стандартам констроля качества обучения в Европейских вузах. Вестник Ташкентской медицинской академии, № 2, 2016 г.
- Повышение качества профилактики гипертонической болезни при системном подходе к использованию ресурсов первчиного звена. Вестник Ташкентской медицинской академии, № 2, 2016 г.
- Qorin bo‘shlig’idagi o‘tkir jarrohlik kasalliklarida bemorlarni olib borish taktikasi. O‘zbekiston umumiy amaliyot vrachlari axborotnomasi № 2, 2016.
- Достижение приверженности пациентов к выполнению врачебных назначений. Вестник КГМА им. И.К. Ахунбаева; материалы 1-го съезда врачей общей практики и семейных врачей Кыргызстана г. Бишкек, 29-30 октября 2015 года; № 3 (2). С. 87.
- Повышение эффективности профилактики гипертонической болезни на уровне первичного звена зжравоохранения. Вестник КГМА им. И.К. Ахунбаева; материалы 1-го съезда врачей общей практики и семейных врачей Кыргызстана г. Бишкек, 29-30 октября 2015 года; № 3 (2). С. 87-89.
- Структурированная программа обучения пациентов гипертонической болезнью. Вестник КГМА им. И.К. Ахунбаева; материалы 1-го съезда врачей общей практики и семейных врачей Кыргызстана г. Бишкек, 29-30 октября 2015 года; № 3 (2). С. 88-89.
- Повышение эффективности вторичной профилактики гипертонической болезни на уровне первичного звена здравоохранения. Терапевтический вестник Узбекистана; № 3, 2015; с. 30.
- Структурированная программа для обучения пациентов гипертонической болезнью. Терапевтический вестник Узбекистана; № 3, 2015; с. 30-31.
- Достижение приверженности пациентов к выполнению врачебных назначений. Терапевтический вестник Узбекистана; № 3, 2015; с. 143-144.
- Факторы риска, усиливающие остеопороз у женщин в климактерическом периоде. Республиканская научно-практическая конференция “Повышение качества медицинской помощи в первичном звене здравоохранения”; Проект “Здоровье-3”; 2015 г.; с. 146.
O‘quv darsliklar va uslubiy tavsiyalar:
- Tizimlashtirilgan bosqichlar – amaliy ko’nikmalarni o’qitishda mahoratga erishish omili». Uzb. Resp. SSV; Tibbiy ta’limni rivojlantirish markazi // Tibbiyot oliy ta’lim muassasalari o‘qituvchilari va VI-VII kurs talabalari uchun uslubiy qo‘llanma, 2015 y., 28 bet.
- Tibbiyot oliy o’quv yurtlarida ta’lim berishni personallashtirish va keyingi taktikasini belgilash uchun «TAHLIL-XARITA». Uzb. Resp. SSV; Tibbiy ta’limni rivojlantirish markazi // Tibbiyot oliy ta’lim muassasalari o‘qituvchilari va VI-VII kurs talabalari uchun uslubiy qo‘llanma, 2015 y., 45 bet.